Knepiga ljud!

Sitter i min soffa och lyssnar på Talang som går på tv! Knepiga ljud därifrån, just nu en kille som spelar på sin krycka och detta varvas med Bert Carlssons äckliga röst!
Sedan hör jag min katt som reagerar på saker hon ser utanför fönstret och låter som hon gjorde när hon var som kåtast innan vi kastrerade henne!
Sedan har jag den UNDERBARA diskmaskin som stundtals låter som en diskmaskin och stundtals typ som en storm!
Och sedan det märkligaste ljudet, min Thomas ligger på sängen och bakissover, detta ljud det totalt obeskrivligt, det växlar mellan andnöd, snarkning och andringsuppehåll vilket innebär nästan total tystnad! Växlingarna går snabbt så det sammansatta ljudet blir väldigt märkligt! Helt otroligt att jag sovigt i detta oväsen i tre år nu! Känns lite konstigt att inatt är antagligen sista gången jag ska lyssna på det eftersom halsmandlarna ska väck imorgon! Har tänkt lite på det där, märkligt att man kan lära sig älska ett oväsen bara för att man tycker om den som skapar det! 
Hur som helst detta var ett uttrågnings inlägg så jag tror jag ska väcka honom så han går upp och käkar så han slipper vakna av att Emmy kommer hit om en halvtimme och ska bli klippt! 
Så tack för i dag!    

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Jag fick en kommentar så löd så här:
Tror du att blogg.se kommer att läggas ned

Jag undrar om det är någon som har hört detta?

2008-04-13 @ 13:03:00
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0