Min Älskling!

Ja, stackars min lilla älskling! Åkte upp till sjukhuset igår för att möjligen köra hem Thomas men när jag kom fick jag snacka med en sköterksa som skrämnde upp mig lite och sa att Thomas förtfarnade låg upp uppvaket och han skulle ligga där tills han mådde tillräckligt bra. Vilket ju lät lite läskigt eftersom jag lämnat honom vid tio på morognen och var tillbaka kl 18.45.
Så jag gick ut och satte mig och pratade med min underbara lillebror som fick mig att sluta oroas lite och vi pratade om hans skola istället!
Sedan vid 19.30 gick jag upp och kollade efter Thomas igen. Han mådde inte så bra, väldigt trött plus att han svalt så mycket blod under operationen att han var tvungen att spy upp en massa hela tiden. Lite efter nio åkte jag igen för att Thomas behövde sova och sedan åkte jag dit och fick hem honom idag! Stackars, ont och väligt trött! Så får vi får bara hoppas operationen ger önskat resultat i slutänden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0