Mysdag

Japp idag ska jag och Thomas ha en mysdag! Just nu sitter jag här och njuter av mina två beoenden igen precis som varje morgon. Sedan ska vi åka ut i det fina vädret och källsortera massa skit, bland annat vårt balkongbord som blåste iväg i någon storm för ett tag sedan och hamnade i flisor på marken.
Efter det ska vi byta däck på bilen, det har jag aldrig gjort tidigare så det ska bli kul att se hur det går till.
Sedan var tanken att vi skulle städa och tvätta lite här hemma. Det jag just berättat låter säkert inte som en mysdag men det brukar liksom bli det när vi har planerat sådanna saker. Så det blir det säkert även idag, känner jag Thomas rätt kommer vi kanske bara göra hälften av det.

Sedan tänkte jag att jag skulle börja skapa min egen religion och prata med min mor, min lillebror och min goda vän Ellie i telefonen ikväll. Kommer säkert bli en toppen dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0