Ny vecka igen!

Shit ni kommer ju inte tro mig men jag fick fansen gjort allt det jag skulle med Thomas igår! Det ända som fick vänta lite var religionsarbetet, men det tänkte jag börja på nu i stället!
 
Sedan fick jag inte pratat med mamma heller men det är fan hennes fel, jag tror hon tröttnar på mig ibland eller så är det bara så att när pappa är borta (som nu i stockholm) passar hon på att göra MASSA saker.
 
Igår typ, min mamma är alltid hemma på söndagar så sitter vi i vart sin stad och ser på Erik och Mackan och så ringer vi varandra i pauserna eller så snackar vi lite efter men inte igår, Nä, för då var hon hos Siiiiv. Va fan! Jag hade ju räknat med henne. Jag har en svikar morsa tror jag, snälla hjälp mig, vad gör man med en sådan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0