Ny vecka!

Japp nu är det nya vecka och jag har precis ätit den allra första maten för den har veckan, den första frukosten också för den delan. Det blev knäckebröd med makrill i tomatsås på, kaffe, ett glas vatten och en skivad Satsumas. Dem är så himla goda att äta skivade. Och just nu avnjuter jag den första snusen för veckan!
 
Jag har kommit på att jag älskar mina beroenden, snusen och kaffet! Saker som får mig att må bra! Det känns i hela kroppen och jag älskar kännslan.

Ja men vad mer...inget egentligen...vet inte alls vad jag ville säga med detta inlägget! Kanske: "Det känns skönt när någoet börjar om, som en ny vecka, det finns nya möjligheter där! Den kan ju bli bättre än den förra :D" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0