Påsken!

Var ju sjuk en vecka innan påsk och sedan var det hem till mammasen och pappsen och alla vännerna!
Hade ett kanonlov! Jättekul hela tiden! Jag säger bara det att skärtorsdagens utgång var verkligen super rolig en sådan ska jag inte missa igen! 
Visst, vissa jobbiga saker hände men som att en nära väns morfars begravning hölls och en annans farmor gick bort, men det ända man kan göra är ju att finnas där!

Sedan följde Emma och Hasse med ner hit över helgen och jag var ledig. Också hur kul och mysigt som helst! Detta långa försvinnande från min annars mycker monotona vardag gjorde att jag verkligen saknade den! Var riktigt kul att använda hjärnan till skolarbete igår och sedan jobba var också riktigt efterlängtat kände jag när jag kom dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0