Väntan!

Ja nu sitter jag här och väntar på min kära pojkvän och sambo och lyssnar på "Somewhere Over the Rainbow" och sjunger med :D så var glada att ni inte är här!
Hur som helst vi har varit ett par i tre år idag! (Känns som typ ett halvår och samtidigt som hela mitt liv, knepigt) Dagen till ära har jag köpt honom en jättefin blombukett med tre stora fina solrosor i och han har även avslöjat att han har en present till mig! Något som gör mig extremt närvös, tänk om det är en ring som ska sitta på DET fingret!!!!! Vad säger man då? Han vet hur viktigt det är för mig... han skulle nog inte utan att fråga först men tänk OM!!!!! ´Det är ju svårt att liksom "Nej tack" eller "Har du sparat kvittot" och sedan fortsätta som vanligt...eller svårt...typ omöjligt! Ja herrejisses vi får se hur detta går!


I morgon ska Thomas iväg och tävla i Helsingborg så jag och Emelie ska luncha ihop, ska bli mysigt! Och sedan på måndag ska Thomas operera bort sina halsmandlar något jag vet kommer bli fruktasvärlt, Thomas vet dock inte om det och jag tänker inte säga något då dör han väl av nervositet på bordet och det vill vi ju verkligen inte!!!

Tack för denna gång mina vänner och fotsättning följer på mina felstavningar och min överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0