Då drar jag igång igen då!

Ja, då börjar jag blogga igen då. Har gjort det tidigare och då tänkte jag efteråt att jag var dum i huvudet som gjort det. Men som det är nu är det ju massa andra smarta människor som gör det, syftar så klart på mina klasskompisar, dessutom kommer jag förhoppningsvis inte använda den lika illa som då.


Finns en till anledning till att det kanske inte är så smart, jag kommer inte ha tid att skriva så mycket, men jaja... nu finns den där så då kanske man fixar så man hinner.


Blir go dag idag! Först nu, efter knäckebröd-med-mackrill-och-kaffe-frukost ska jag läsa på lite om Jehovas Vittnen, sen vid ett ska jag ut till Emmy och fixa vårt arbete om detta. Sedan hem och efter mys med Thomas, kommer Emmy och Alexandra hit så ska vi pilla med projektet vilket antagligen kommer bli, i stortsätt färdigt för trycke efter vår insats idag. Detta så klart om Fredrik kan mejla hit våra texter för det har han inte gjort...illailla.


Hade utveckligssamtal igår...roligt... faktiskt, ja, roligt.

Fredrik: antagligen skulle du behöva kasta snus på mig för att...

Fanny: Snus Fredrik?! Maja, kasta något tyngre.

Jag och Ida höll på att skratta ihjäl oss!


Mamma kommer hit på Fredag, ska bli så gött att inte jobba och bara vara. Och att vara med mamma som jag vet saknar mig massa. Mysigt träffas utan att jag har massa kompisar att träffa då och då.

Detta var då allt för mitt första inlägg har, nu är jag igång....BLOGG! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

God morgon =)
Var med och tävla i min blogg, ha en fin dag!

2008-03-12 @ 09:47:52
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Mingla

Vilken mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 09:53:33
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0