Mysig helg



Helgen har verkligen varit jättemysig! Så tråkigt att jag varit sjuk bara, hade orkat mycket mer annars. Men har hunnigt med en del.

Jag hitta en väska till balen, kuvertväska med plats för allt jag lär behöva, typ snus, cigarr, mobil och pengar. Jag fick också köpt en studentklänning...

Äntligen! Gött att slippa tänka på det...den var riktigt fin, simpel och inte något så där jätteextra men jag kände mig bra i den. Så nu är det bara skor till dessa två klänningar som sökes.


Sen fick jag fixat lite nya gardiner, det var verkligen på tiden, de andra var ju inte direkt nåt jag var nöjd med.

Hoppas jag blir frisk snart!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra dag!

2008-03-17 @ 14:53:34
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0