Lysekil

Har varit i Lysekil och gjort en massa roliga saker. Jäkla mycket party, drack typ varje dag, men det känns som man borde passa på när man är där!
Däremot borde jag lära mig att faktiskt avboka om det kommer upp någonting jag hellre gör efteråt. Som i torsdags, satt på en middag och somnade i en fotölj med lite folk hemma hos Emma och Hasse när jag kunde varit på en jättekul fest hos Wall! Bara för att jag sagt det först!

Månste även tacka mina pärlor Jonas och Anders eftersom de tar hand om mig och är världens snällaste!


Har fyllt i så långt jag kunde på mina permanent och färg deklarationer till gesällen, känns som de kan hitta nåt att klaga på hur jag än skriver. 
Sedan skrev jag packlista till moment för moment, den blev jävla lång kan jag säga, ett helt A4 papper! Måste åka till mirage och handla lite produkter och mer färg!

Idag är det den sista religionen jag kommer läsa i antagligen hela mitt liv, MÄRKLIGT! Dessutom har jag blivigt ombedd att offra mina bullar som jag bakat åt detta så det får man la göra då. Hoppas ni gillar dem :P 


Kommentarer
Postat av: Malin

Bullarna var underbara Maja:D

2008-05-08 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0