SHIT!

Testade min balklänning nyss!!! När jag skulle visa den för min mamma när hon var här såg den helt sned ut i nederkant men så drog vi massa i den och så såg det bra ut men nu tog jag på den igen och den såg ASSNED ut! Så jag hängde upp den och kollade, då är det asså så att på ena siden saknas ca 20cm söm som ska vara mellan kjolen och underkjolen som lixom gör släpet och volangen!
Den är helt jävla felsydd! Mamma får fixa detta annars kommer jag gå där och se helt sned ut på den helvetes 75 meter långa röda-matt-fan! Jag tycker faktiskt jag betalade lite väl mycket för att få en sned klänning!!!!!

En annan sak jag tydligt märkte idag är att jag MÅSTE köpa sån där tutttejp att ha under klänningen annars kommer mina stavar att synas som två små prickar på varje bröst och det går fan inte ann!!!

Fan tur att jag testade den i så pass god tid i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sanne-Lee

inte bra maja!! :(

2008-05-07 @ 19:28:00
Postat av: Amanda

haha "helvetes 75 meter långa röda-matt-fan" det var något i den meningen som fick mig att börja skratta för mig själv. haha

2008-05-09 @ 19:52:49
URL: http://amandalinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0