SISTA!

Ja, nu har jag haft det sista av allt!
Sista religionen!
Sista frisörtekniken!
Sista idrotten!
Sista historian!
Sista Samhällen!
Sista redovisningen!
Sista inlämningen!
Sista lektionen!
Sista skoldagen!
Och imorgn börjar min sista apu-period och alla dessa sista kan betyda sista EVER!!! Känns ju HELT sjukt!
Efter 13år i skola! Ska man känna såhär? Känns tomt och konstigt och helt osant! Trodde på nåt vis aldrig att jag skulle komma till den här punkten i mitt liv! Kände lite samma när jag började gymnasiet och flyttade hemifrån, trodde liksom aldrig att jag skulle komma att bli så stor men då var det ändå en annan sak, jag skulle göra samma sak som jag gjort tidigare! Plugga! Nu är det helt nytt, jag ska jobba! På riktigt jag ska ha ett jobb, en anställning! SHIT!

Jag längtar till studenten! Kan bara tänka hur det känns! Alla vi kommer stå där och vara fina och glada och jag kommer gråta sååå mycket! Dessa tjejer som jag aldrig mer kommer sitta i samma klassrum som, som jag aldrig mer kommer arbeta ihop med! Shit, nu börjar jag snart gråta så jag kanske borde lägga ner skrivadet för nu, det räcker väl säkert att gråta på studenten! Verkar lite som att både våra lärare och vi elever resonerar så!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hejsan! :) Jag har en designutlottning på min sida om du är intresserad :) Ha en bra dag!

2008-05-11 @ 09:57:53
URL: http://charlotte3.blogg.se
Postat av: lovisa

det där lät inte såå dumt :p

2008-05-11 @ 10:01:53
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0