Tack till alla underbara kvinnor vid min sida :D

Jag har nu klarat mitt gesällprov! Det gick inte den 18 maj men jag väntade en vecka och sen gick det hur bra som helst!
Sådan otrolig lättnad får man leta efter! Känns verkligen underbart!
Jag är sjukt stolt över mig själv! Och ja...jag grät som ett litet barn fyra gånger den dagen!!! Även ett STORT grattis till stickan som tog sitt mästarbrev! (jag vill också tillägga att den 25 maj 2008 är en dag jag aldrig kommer glöma av många fler anledningar än att jag fick mitt gesällbrev, tack tjejer!)

Igår var jag och fick mina naglar gjorda av världens gulligaste Elin! Tack Tack! (jag har fortfarande dåligt samvete över den lilla summa pengar du fick av mig)
Dessutom passade den lilla ängelen på med att överösa mig med komplimanger över mina naglar, känns som jag växt ca en cm! (Vilket gör en del på en i min längd)så tack tack även för detta!

Testade min balfrilla idag, Jasna kom på ett fantastiskt sätt att göra den mycket roligare så jag inte behöver känna mig så tråkig som jag var rädd för! Tackar!!!


Snart bal nu!!!! Ska bli jätteroligt...tror jag...och blir det inte det kommer den i Lysekil att bli det!!!

Snart är jag klar med allt! Jag kan börja att bara fokusera på att jobba och att bli en bättre flickvän än jag nu är! Ska bli toppen!

Kommentarer
Postat av: sanne-lee

maja du är så söt! och så duktig! :) Bäst är du! saknar dig!! Pusspuss

2008-05-29 @ 19:06:29
Postat av: Amanda

Maja! det kommer att bli roolig rooligt på söndag och vi ska parta hela natten lång och inte gå hem förens solen har varit uppe halva dagen.

2008-05-29 @ 22:47:09
URL: http://amandalinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0